| ♥ Follow ♥ || Dashboard |
//Oppa I'll Be Down
♥ Hello Peeps




♥ farhana ♥ ♥ just use blogskin ♥ ♥ just simple blogger ♥ ♥ follow thanks ♥



♥ Tagboard
♥ saye tiada shoumix dears sorry ♥


♥ Foot Prints
♥ Suhaila Roslan ♥
♥ blogger kawan saye ♥
♥ blogger saye ♥
♥ fb kawan saye ♥
♥ fb saye ♥

♥ Credits
Skin //SuhailaRoslan
birthday afiq....
Thursday, December 29, 2011 | 7:27 AM | 0 ♥ Lovely

haii....harinie hari paling gembira bagi aku sebab dekat umah nenek aku adew sambut hari jadi adek sedare aku nama dia Muhammad Afiq Ikhwan..sedap kan name dia...huh memang sedap pon name dia tu..pandai mak bapak dia kasi name....hari nie hari jadi dia yang 1 tahun..bru 1 tahun kan dah buad hari jadi ..jeles tau dok aku...hahhha....takpe2 ayah aku janji taon depan nak sambut hari jadi aku kat kels..heheh....okay waktu mule2 aku datang umah nenek aku tu terus aku pergi dapur sebab lapar.heheheh..tau2 je lah aku nie kan...makan banyak tapi tetap kurus*perasan kurus hahaha.....lepas dah kenyang tu duk rehat jap....lepas dah rehat tu tolong mak cik aku tiup belon huh....saket gok mulut aku dibuadnyer.....banyak gilew aku tiup...dah tak larat sangat nak tiup aku terus terbaring atas katil...heheh.tapi tak tido pon....Lepas dah siap semuanyer mak cik aku gantung kan belon2 tu kat tingkap kat kerus dekat dengan pintu bilik..banyak gilew belon.......lepas dah siap gantung semua tu tunggu org azan asar and terus sembahyang..lepas sembahyang tu aq,makcik dan ayahcik pergi ambik kek....sumpah aku cakap kek tu bapak cantek nye...adew gambar angry bird......boleh dikatekan keluarga dan sedara mara semuanye pakai bju angry bird..hhehe termasuk aku sekali....Aku pakai bju angry bird warne hitam ...lepas dah siap2 ambek kek semua ...majlis start kul 5.30 petang,.....mule2 kiteorg makn mee hoon dulu...aku tambah dua kali..hheheheh....lepas makan mee tu dalam kul 6 petg potong kek...kek dia bapak sedapnye perisa blueberry......*btltakyangakuejatu*....lepas dah siap2 makan tu duduk rehat and kiteorg maen belon termasuk aku ...#jadi budak kecik jap aku.....mule2 aku taknak maen belon tu tapi diaorg ajak aku maen leps2 belon aku maen je lah tapi aku jadi mangsa tiup diaorg tukang lepas jer....memang saket lah mulut aku nie.....dah tu rehat kejap..malam plak adew tahlil untuk arwah atuk aku...heheh..budak2 duduk umah org dewasa pergi surau..aku n akak aku plak kena jage budk2 tu....takleh nak gi surau..kalau aku gi surau kan best dapat jumpe Amni...tu pon tadi abg Amin jer datang dekat umah nenek aku tu......tapi best jage budak2 tu...diaorang cite pasal hantu lah,pasal matrempit lah ..Seronok dapat cerita nan diaorang ..diaorang tu sporting abes...okay untuk pengetahuan korang2 yang bce blog aku nie...aku suke budak2....and aku teringin jugak nak adew adek tapi aku lah adek tu...hehe....Okay lagi topik jap.....sambung balik lepas habes tahlil tu semua org tengh tengok tv..Aku pon aper lagi ajak lah ayh aku balik sebab aku nak on9....aku nie takleh kalau tak on9 sehari tapi kalau sekolah dah bermula aku hanye boleh bukak laptop hari sabtu n ahad....kalau tak siap keje takleh bukak laptop...tapi takpe aku tak kesah pon....Okay lah aku dah takde idea nak cite aper....

HAPPY BIRTHDAY MUHAMMAD AFIQ IKHWAN.....akak sayang awk...cium sikit muahh....


Older Post | Newer Post