| ♥ Follow ♥ || Dashboard |
//Oppa I'll Be Down
♥ Hello Peeps




♥ farhana ♥ ♥ just use blogskin ♥ ♥ just simple blogger ♥ ♥ follow thanks ♥



♥ Tagboard
♥ saye tiada shoumix dears sorry ♥


♥ Foot Prints
♥ Suhaila Roslan ♥
♥ blogger kawan saye ♥
♥ blogger saye ♥
♥ fb kawan saye ♥
♥ fb saye ♥

♥ Credits
Skin //SuhailaRoslan
happy....pegi karoeke nan keluarga+sedare...
Friday, December 16, 2011 | 8:41 AM | 0 ♥ Lovely

Wahhhhh...best nyer tadi pi karoeke tambah makan kfc....padahal bru dua hari lepas makan kfc..Huh aq nie antu kfc .....tadi....Mule2 mama n abah nak pi teluk cempedak jer...Pastu mama tepon lha kawan mama yg niaga chicken chop tu.....dye kate dye x niaga bab umah dye banjir.....Huh ..aq ingt kan harapan aq nak pi jalan2 nan sedare xde harapan tapi mama kate pi Kuantan Parade je lha....Aq tanye lha mama buad mende pi KP ...pastu mama kabo kitew pi mkn kat kfc jer lha...pastu aq cakap lha blh beli beg adek terus orkk...mama kate beli esok lha adek,esk kan nak pi beli barang sekolah terus kalau nak gi beli minggu depan abah keje.....aq just cakap yelha...........Sampai jer KP sedare aq sampai.....then kiteorg terus gi makan kfc sebb -semua perut dah bernyanyi-nyanyi dah...okay lepas siap2 makan tu kiteorg ingt dah nak balik tapi aq cakap kat mama aq kite pi karoeke lu lha nanti mirul doh nok balik kelantan dah....pastu mama aq setuju...kiteorg pon pi lha karoeke....lama jugak lha dekat dalam karoeke tu.....yg xleh bla nyer kan adek sedare aq sorang nie masuk2 dalam bilik karoeke tu dye terus capai mic....aq nan keluarga aq pon gelak ....dye terus nyanyi lagu mende x tau...best gilew mase tu...aq nyanyi sambil makan coklat...hehe..bez makan lolipop berape banyak x tau aq makan...then mak aq cakap kat mirul kalau hang x nyanyi hang balik jalan kaki then dye nyanyi lha jugak..hahahah..harap jer laki tapi pemalu tengok cam aq nie watlek jew nyanyi..aq paling banyak sekali nyanyi..hehehe..biase arr suare aq kan sedap(perasan jap)..k lha bye chek nak pi tido doh nie..(awt chek cakap kedoh nie)...


bubye....




Older Post | Newer Post