| ♥ Follow ♥ || Dashboard |
//Oppa I'll Be Down
♥ Hello Peeps




♥ farhana ♥ ♥ just use blogskin ♥ ♥ just simple blogger ♥ ♥ follow thanks ♥



♥ Tagboard
♥ saye tiada shoumix dears sorry ♥


♥ Foot Prints
♥ Suhaila Roslan ♥
♥ blogger kawan saye ♥
♥ blogger saye ♥
♥ fb kawan saye ♥
♥ fb saye ♥

♥ Credits
Skin //SuhailaRoslan
jamuan kelas 6 abrar.....
Tuesday, December 13, 2011 | 8:47 AM | 0 ♥ Lovely
Hye.....
tadi best sangt tau....saye terlalu kenyang sebb mule-mule makan mee hoon pastu makan mushroom plak..pastu dalam kul 12 tengah hari plak pizza sampai..memang kenyang gilew arr...lepas dah abis makn tu kerja saye and the geng ialah lepak lepak jer..pompuan laen semua buad kerja...Saye,husna,adila dan hasnor x buad kerja pon..ye arr pgi kiteorg dah buadkan bgi arr chan plak kat org laen...(padahal kiteorg mals)....Kiteorg aper agi maen tangkap gambar ar...Ade bnyk arr jugak gmbr gmbr...Best sangt .....rase cm nak buad tiap tiap hari plak....Wuaaaaaa....nanti rindu kat Sekolah Permatang Badak sebb dah nak kena tinggal kan sekolah tu....Saya sayg kawan kawan saye.... tadi hasnor,adila,husna,fatin dan saye jadi kanak-kanak riang jap..maen belon cm x pernah jumper tau....Tapi malangnyer belon tu dah pecah...Kat belon tu kan saye ade tulis name seseorg tau.....tapi malangnyer dah pecah..tpi x per lha saye tetap sayg dye....Pastu balik plak...saye sangt kepenatan balik terus sembahyang and terus tidur....bangun plak kul 6.00 mujur lha sempat lagi untuk sembahyang kalau x habis lha.....Pastu peristiwa yg saye x leh lupekan si dye..dye ajak pts..dye kate xnk org tau..Biar je lha kan kalau org tau pon..Ape saye kisah....Sya dah terlalu saygkan awk dah tau x....


Older Post | Newer Post