| ♥ Follow ♥ || Dashboard |
//Oppa I'll Be Down
♥ Hello Peeps




♥ farhana ♥ ♥ just use blogskin ♥ ♥ just simple blogger ♥ ♥ follow thanks ♥



♥ Tagboard
♥ saye tiada shoumix dears sorry ♥


♥ Foot Prints
♥ Suhaila Roslan ♥
♥ blogger kawan saye ♥
♥ blogger saye ♥
♥ fb kawan saye ♥
♥ fb saye ♥

♥ Credits
Skin //SuhailaRoslan
kawan maki kat belakang...
Wednesday, December 28, 2011 | 5:54 AM | 0 ♥ Lovely

okay aku tau aku bersalah...then tak payah lah nk kate kat aku mcm nie yg perampas  tu plak,nape gi trime tawrn laki tu?? sedangkan kwan dye tgh sedih atas pemergian pakwe dye..hishh,mmg x berhati perot tol la pompuan tuh..tapi aku dah pts lah dengan dia...Aku putus sebab aku tak sanggup tengok anis nanges dah...aku sanggup bgitau kat faris tu pegi lah kat anis,aku tak kesah ,aku lebih sanggup tengok kawan aku bahagia daripade kawan2 aku tngk aku bahagia.,...cukup lah aku hanye menderita kat sini *cewahh ayt aku takleh bla...hahah...


Older Post | Newer Post