| ♥ Follow ♥ || Dashboard |
//Oppa I'll Be Down
♥ Hello Peeps




♥ farhana ♥ ♥ just use blogskin ♥ ♥ just simple blogger ♥ ♥ follow thanks ♥



♥ Tagboard
♥ saye tiada shoumix dears sorry ♥


♥ Foot Prints
♥ Suhaila Roslan ♥
♥ blogger kawan saye ♥
♥ blogger saye ♥
♥ fb kawan saye ♥
♥ fb saye ♥

♥ Credits
Skin //SuhailaRoslan
Kenape???
Monday, December 19, 2011 | 4:26 AM | 0 ♥ Lovely

Kenape ko nak nanges pasal dye???kenaper....Dye dah tak ingat ko dah ko jangan lha sebuk2 sangat nak ingat kat dia...kalau dye betul2 sayang kan ko dye tak kan cakap kat ko ok waktu ko cakap nak putus..kalau dia betul2 sayang kan ko dia mesti tolak and suruh ko jangan sebut perkataan PUTUS tu...tapi dia memang betul2 tak suke ko dah farhana terime je lha hakikat...farhana ko dah adew orang yang buad ko bahagia iaitu mirul....Ko tak boleh abaikan mirul camtu jer ko mesti sayangkan mirul lebih daripade ko sayang kan budak gilew tu....tapi sekarang ko bahagia kan dengan mirul...kan kan...so ko tak payah lha pikir kan dia dah...buang jauh2 perasaan ko terhadap dye tu....ok....*kate2 semangat pade diri aku sendiri...sebelum tido aku akan cakap camtu...
Ok sekarang aku btl2 patah hati.........


bubye..takder mood nak update blog panjang2....


Older Post | Newer Post