| ♥ Follow ♥ || Dashboard |
//Oppa I'll Be Down
♥ Hello Peeps




♥ farhana ♥ ♥ just use blogskin ♥ ♥ just simple blogger ♥ ♥ follow thanks ♥



♥ Tagboard
♥ saye tiada shoumix dears sorry ♥


♥ Foot Prints
♥ Suhaila Roslan ♥
♥ blogger kawan saye ♥
♥ blogger saye ♥
♥ fb kawan saye ♥
♥ fb saye ♥

♥ Credits
Skin //SuhailaRoslan
MIMPI...
Tuesday, December 20, 2011 | 11:52 PM | 0 ♥ Lovely

korang nak tahu tak aper yang aku mimpi malam semalam...okay aku cite key...tapi cite nie mesti tak best punye bgi korang....Aku mimpi yang aku balik semula ke Kuala Lumpur dan aku bahagia kat sane...aku tinggal kat subang tu sampai aku besar dan sudah bekerja...Aku lupe pade kawan2 aku yang dekat kuantan n jugak aku lupe pade mirul...Waktu aku duduk di Subang tu aku hanye ingin kerja cite2 aku jer and aku tak ingat pown pasal cinta..dekat sane aku ramai sangat kawan ..dan adew satu tu aku terjumpe Nazhif dengan makwe dia..Mule2 memang aku tak kenal dye ..tapi semenjak kiteorang kolej same aku kembali ingat pade dia dan kawan2 aku yang kat kuantan...Dan baru aku teringat makwe dia yang kat kolej tu adelah kawan baek aku waktu kecil...Adakah kawan makan kawan maksudnyer...aku tak hirau pon pasal diaorang aku hanye tumpu pade pelajaran aku waktu tu....Dan lepas abis jer kolej aku kerja then tibe2 nazhif melamar aku..*koya jer..hhahha..dan waktu tu aku terima lha dia sebab aku dah abis belajar dah..kiteorang bahagia jer sampai lah kiteorang kawin......kiteorang bahagia sangat...and takde sesape yang kacau aku dan nazhif waktu tu....N sampai lha pade mase tu aku terjumpe mirul tapi mirul dengan orang laen dah...Waktu tu aku tak kesah pon sebab aku dah bahagia dengan nazhif...n then aku terjage dari mimpi aku tu....aku terus pegi ke bilik air untuk basuh muke...
OK aku tau mimpi itu hanye lha permainan tido kan...waktu aku bangun tu pade kul 5pagi...and sampai tu aku tak boleh nak tido dah....

ok assalamualaikum...bubyee


Older Post | Newer Post