| ♥ Follow ♥ || Dashboard |
//Oppa I'll Be Down
♥ Hello Peeps




♥ farhana ♥ ♥ just use blogskin ♥ ♥ just simple blogger ♥ ♥ follow thanks ♥



♥ Tagboard
♥ saye tiada shoumix dears sorry ♥


♥ Foot Prints
♥ Suhaila Roslan ♥
♥ blogger kawan saye ♥
♥ blogger saye ♥
♥ fb kawan saye ♥
♥ fb saye ♥

♥ Credits
Skin //SuhailaRoslan
So sad....
Tuesday, December 20, 2011 | 7:20 AM | 0 ♥ Lovely

aku dah janji dengan seseorang yang aku tak nak menangis dah tapi boleh ker aku berhenti menangis....korang rase boleh ker....ok aku selalu post ayt yang sedih2...tu sebab ditimpa oleh diriku sendiri bukan diri orang laen..aku kecewa dengan diri aku sendiri..Aku nie kalau tak update blog siang malam aku akan pendam dalam ati aku nie dan mungkin ia bertambah sedih kan..so aku luahkan jugak dekat blog aku nie..tapi kalau korang taknak bace pown takper aku tak kesah...yang penting aku dapat luahkan perasaan aku yang selama nie tependam dalam hati aku nie...

Kenape aku selalu menangis...memang mudah untuk aku mengalirkan air mate setiap hari tapi aku taknak menangis....aku nak happy macam orang laen...aku taknak sedih2...lagipown aku dah promise dekat seseorang yang aku taknak nanges lagi tapi kalau air mate nie mengalir dengan sendiri nak buad macam mane...Tapi kenape aku takboleh nak stop menanges...Ya Allah ko bantu lha hambamu ini....setiap hari setiap malam aku menanges...ok sekarang pown aku tengah menanges...boleh tak stop kan air mate aku nie...
dah lha malz nak cite panjang ok bubye...
ASSALAMUALAIKUM...


Older Post | Newer Post