| ♥ Follow ♥ || Dashboard |
//Oppa I'll Be Down
♥ Hello Peeps




♥ farhana ♥ ♥ just use blogskin ♥ ♥ just simple blogger ♥ ♥ follow thanks ♥



♥ Tagboard
♥ saye tiada shoumix dears sorry ♥


♥ Foot Prints
♥ Suhaila Roslan ♥
♥ blogger kawan saye ♥
♥ blogger saye ♥
♥ fb kawan saye ♥
♥ fb saye ♥

♥ Credits
Skin //SuhailaRoslan
sekolah baru
Wednesday, January 18, 2012 | 2:24 AM | 0 ♥ Lovely

ana nak cite satu cerita lah tentang ana kat sekolah baru..btw lame gile ana tak update blog kan..yelah camne nak update blog kalau hati maseh saket kan....okay sekarang ana happy sangt sebb ana dah adew ramai yg jge ana kat sekolah...ramai kakak angkat ana yg perihatin terhadap ana....adew stu hari tu ana luahkan semuanye dekat dia sampai kan ana menangis....ana selalu kongsi sedih dan gembira ana dengan kakak angkat ana tu.....ana rase bersyukur dapat kakak angkat mcm tu..btw,ramai org mint ana tapi ana tak mint diaorg....ana dah adew org dah.....n aku jgk dah adew bf....heeheh...dia baek sangt2..aku sayang dia sangt2....aku bersyukur dapt dia..thanks to allah coz dah bgi org yg cintakan saye sepenuhnyer...btw i love u .....muahhhh.....

Dalam kelas ann ana rapat dengan Fatin,Syamil n Ali...mule2 ana ingt an ali tu sombong parok rupenye ana silap ..Ali tu bapak gile sporting nyer....duduk dekat dengan diaorg kan setiap hari kalau tak gelak memang tak boleh...thanks korg sebab sudi kawan dengan aku..aku sayang korg....memang best dengan korg.....

 Adew sorg budk pompuan nie,dia same kelas nan ana 1 bestari an...dia nie selalu jeles dengan ana...kalau adew org mint ana jer mesti dia kate kat budk laki tu jgn couple nan dia sebab dia nie sajew jer nak tarik perhatian korg semua...Ya Allah ,Ana takde niat pun nak tarik perhatian budak laki....nak buad aper tarik perhatian budak lelaki kan..lebih baek fokus pada pelajaran...pastu Ana kan selalu rapat nan abg2 n akak2 tingkatan 2 hingga 5 kan...tu pun dia jeles....Ana dah tak tahu kenaper dengan dia..then bile dia marah ana,adew ana menangis takde pun tapi bile geng2 ana marah dia mule ar buad air mate...puihhh menyampah doee...sebenarnye ko nak suruh budk laki ambik perhatian ko kan ....cakap je lah tak payah lah tuduh aku then sebenarnye ko nak famous kan......ko nak abg2 n akk2 tingkatan kenal ko....kalau ko nak macm tu ko buad banner then ko letk kat kawasan sekolah bru ko boleh jadi hotsetahh....untuk pengetahuan ko ,aku dengan abg2 n akak2 tingkatan tu just aku anggap diaorg mcm abg n akak aku sendiri doee.....bkn mende pun..mu tu jer cik sebe.....org laen tak suke mu,ko gile2 ann,...pastu org sound2 ko,ko maroh orkk....aku ingt ann ko tu alim sangt tapi hampeh...kat sekolah pakai bju labuh n tudung labuh kat umah bju singkat...bgs arr gitu orkk..
k arr mlz cite pasal dia ..okey bhai...


Older Post | Newer Post